Com el seu nom indica, aquest bloc es basa en fer receptes senzilles, fàcils, bones de fer...on tothom pugui experimentar a la cuina des dels més petits fins a persones que la cuina no és el seu fort, però que poc a poc van aprenent .
Són receptes de casa, dels amics, de llibres, d'altres blocs, de programes... però això si , totes estan provades a casa i aprovades per la gent que m'envolta.
A casa sempre aprofitem les temporades dels productes que ens dona el camp per fer provisió i menjar d’allò més fresc.Fa uns dies ben aprofitar el dia tan bo (...)
Ingredients: 2 sípies maques 1 ceba 1 all 200 grs de pèsols congelats 100 cc d'aigua 100 cc de vi blanc Sal, pebre i julivert Netejar i tallar a quadrats les (...)
Ingredients:4-5 ous250 grs de sucreLlimona ratllada270 grs de farinaUna mica de sal1 sobre de Royal125 grs d’oli de gira-sol125 grs de mantega pomadaBarrejar (...)
Com sempre us he explicat no m'agrada gaire que els meus fills mengin cereals processats per esmorzar i ells mateixos ja casi ni en demanen! El que faig es (...)
Tortell de pasta choux farcit de crema de mantega d’avellanes
690Guardar
Avui és el meu aniversari i després de rumiar una mica quin pastís m’havia de fer he optat per aquest tortell de pasta choux, que és una de les pastes que més (...)
Aquesta és una recepta de llegums que ens agrada molt(hi ha quatre canvis de la recepta original). Està treta del llibre de la Montserrat Seguí que per mi va (...)
Els postres amb poma m'agraden molt i la majoria de vegades que faig la típica coca de iogurt poso una poma a trossets. L'altre dia remenant per internet vaig (...)
Albergínies al forn o microones amb gambes, formatge de cabra, arròs, espàrrecs, tomàquets i oli especiat
630Guardar
AALBERGÍNIES AL FORN O MICROONESALBERGÍNIES FARCIDESALBERGÍNIES AMB GAMBESAMANIDA VISTOSAAPERITIU DE FORMATGE DE CABRAARRÒS AMB ESPÀRRECS,TOMÀQUETS I OLI (...)
Ahir per la nit volia fer una típica coca de iogurt (que pròximament penjaré), però quan vaig obrir la nevera i vaig veure el pot de llet condensada ja obert, (...)
Aquest cap de setmana, amb els amics vem fer el sopar de tardor (encara que feia un fred d'hivern!!!). L'excusa era trobar-nos, fer petar la xerrada i començar (...)
Avui és santa Laura, i com a la meva família en tenim unes quantes, els hi vull dedicar aquesta recepta tan fàcil de fer i que agradatanta petits i grans!És (...)
Quina alegria i quins records he tingut al veure els blocs on tothom parlava de la crema catalana. Quan era petita a casa es celebrava Sant Josep ja que el meu (...)
Del llibre de la Montserrat Seguí “Cuinar és senzill” qualsevol recepta és bona, a més estan ben explicades i són senzilles de fer, així és que l'èxit està (...)
TRUITA DE CARBASSÓAvui m’he decidit a fer una truita de carbassó i ceba amb tot d’ingredients naturals i acabats de collir de l’hort i de les meves (...)
Aquesta recepta em va cridar l'atenció visualment ja que els ingredients (estava farcida de xocolata) no eran d'allò més elaborats.Jo, com que volia fer cosa (...)
Aquestes albergínies les vaig veure en un bloc però malauradament no me'n recordo quin. Les vaig trobar molt fàcils de fer i són un acompanyament ràpid i bo (...)
S'ha acabat de només fer suc de taronja!!!Quina cosa més bona i saludable!!!Comencem a preparar-nos per l'estiu i aquests mesos que venen que segur que fem (...)
Aquest es un pastís molt senzill que la meva mare ens feia sempre pels aniversaris ( a mi, les meves cosines i tots els que li demanàven) i que quan els hi (...)
Ingredients:Beixamel1/2 litre de llet80 grs de farina90 grs de mantega1 terrina de pernil salat picatFarina de galetaOuFer la salsa beixamel de la següent (...)
I avui una coca típica d’aquestes terres menorquines! Queda molt bona i els nens els hi crida molt l’atenció el color dels préssecs i la seva dolçor. A més a (...)
Aquesta sorpresa de formatge l'anomeno així per ho fàcil que es de fer i el resultat que dona.Ingredients: 1 làmina de pasta de full1 formatge camembert o brie (...)
I avui us presento unes "tortitas" o minicrepes boníssimes pels esmorzars de dissabte o diumenge,perquè, pel dia a dia no es qüestió d'aixecar-se a les 6 del (...)
Dijous vàrem fer llenties a casa i com que a tots ens agraden molt les poso en el blog per si algú s'anima.Veureu a la foto com unes mongetes blanques però (...)
PILOTA DE FUTBOLAvui us explicaré la història d’aquest pastís. El dia de Cap d’Any ens juntem tots els amics per sopar i cada any fem un joc per acabar l’any. (...)